»Ta je, kot je zapisal Košan, trenutno eden najbolj prepoznavnih umetniških fotografov na Slovenskem...«
»Umetnik je zanj še vedno katalizator življenja, zato se mora spopadati z brezkompromisnim razkrivanjem sprevrženih ali perfidno prikritih anomalij v sodobnem svetu.«
»Poiskali so avtorje, ki, kot opisuje kustos razstave Marko Košan, s širokimi razgledi iščejo značilne in avtohtone koroške vedute...«
»Za vrednotenje njihovih del to navsezadnje ni bistveno, pomembnejši, seveda subjektivni, merili selekcije sta bila inovativen pristop in vznemirljivost umetniškega nagovora, kar je prevladalo tudi nad merilom metjejske ustreznosti in v tradicionalne kanone zazrte premočrtne rafiniranosti.«
»Dela, ki spominjajo na ulične grafite, so naposled vendarle nekakšne tableaux, ki odražajo situacije splošnega nelagodja v družbi.«
»Herman Pivk vztrajno razvija prepoznaven slog, potopljen v monokromne naplavine nedoločljivega časa, ki je toliko včerajšnji, kolikor je današnji.«
»Lenardič je tako formalno kot vsebinsko na izviren način prečistil rigidne nazore.«
»Občutljive slike so večkrat naletele na nerazumevanje in tradicionalistično recepcijsko blokado (kot pove tudi sam), čeprav se je dejansko v iskrenem spoštovanju do vseh razsežnosti vidnega (in očesu nevidnega, a evidentno prisotnega) sveta, ki ga je vizualna umetnost sposobna ujeti v svoje dejavno polje, pomaknil do meja slikovnega učinkovanja 'absolutne' podobe. S suverenim vztrajanjem, ko se je odrekel slehernemu oportunizmu, izkazuje etično držo, ki domala nima primerjave v slovenski umetnosti.«
»Umetnik brez ideoloških predsodkov in vnaprej motiviranih moralnih sodb križari po koordinatah našega življenja.«
»V času svojega bivanja na Dunaju je pravzaprav bolj kot skladatelj slovel kot glasbeni kritik pri časopisu Wiener Salonblatt, kjer si je prislužil svojo prvo ‒ morda tudi malce dvomljivo ‒ slavo, ker je bil neusmiljen kritik tedanjega glasbenega življenja na Dunaju.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju